ثروت خالص و دستمزد علیرضا جهانبخش وینگر فاینورد: درباره همسر و فرزندانش بیشتر بدانید؟

ثروت خالص و دستمزد علیرضا جهانبخش وینگر فاینورد: درباره همسر و فرزندانش بیشتر بدانید؟

مسابقات در انتظار جام جهانی فوتبال 2022 قطر از 20 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 در قطر برگزار می شود. این مسابقات برای بیست و دومین بار و برای اولین بار در جهان عرب برگزار می شود. علیرضا جهانبخش بازیکن وینگر و هافبک تهاجمی باشگاه اردیویسه فاینورد و تیم ملی ایران قرار است در کنار هم تیمی هایش سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و کی.انصاری فرد در فیفا 2022 بازی کند. کاپیتان احسان حاج صفی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. کارلوس کی روش قرار است تیم را به عنوان مربی هماهنگ کند، راهنمایی کند، انگیزه دهد و سازماندهی کند. کی روش برای سومین بار ایران را به جام جهانی می رساند.
علیرضا جهانبخش قبل از فیفا 2022 در جام جهانی 2014، جام ملت های آسیا 2015، جام جهانی فوتبال 2018 و جام ملت های آسیا 2019 نماینده ایران بود. جهانبخش همچنین در رده های زیر 20 و 23 سال برای ایران بازی کرده است. جهانبخش در فصل 14-2013 اردیویسه در سال 2014 به عنوان دومین استعداد جوان برتر انتخاب شد. جهانبخش در فصل 18-2017 در لیگ اردیویسه 21 گل به ثمر رساند و به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شد که در یک لیگ معتبر اروپایی موفق به این کار شده است.

ارزش خالص علیرضا جهانبخش قبل از فیفا 2022 چقدر است؟ او در هر مسابقه چقدر درآمد دارد؟ قرارداد و جایزه پول

دارایی خالص علیرضا جهانبخش

دارایی خالص علیرضا جهانبخش: به عنوان یک بازیکن فوتبال، استعداد و سخت کوشی جهانبخش پول و شهرت زیادی برای او به ارمغان آورده است. این فوتبالیست خوش تیپ همچنین دارایی قابل توجهی را جمع آوری کرده است که شامل پول جایزه بازی و همچنین تأییدیه ها و مشارکت ها می شود. پیش بینی می شود دارایی خالص علیرضا جهانبخش بیش از 15 میلیون یورو (15230745 دلار) باشد. او در حال حاضر در پست وینگر و هافبک تهاجمی برای باشگاه اردیویژه فاینورد و تیم ملی ایران بازی می کند. ترانسفرمرکت ادعا می کند که ارزش بازار جهانبخش 3.50 میلیون یورو است. او در 17 جولای 2021 به مدت 3 سال تا 30 ژوئن 2024 با دستمزد سالانه 1 میلیون یورو به فاینورد روتردام پیوست.

فاینورد برای جذب جهانبخش 5 میلیون پوند به برایتون پرداخت. جهانبخش پس از درخشش با آلکمار و کسب عنوان بهترین بازیکن سال لیگ هلند در سال 2018 با 17 میلیون پوند راهی برایتون شد اما در سه سال اخیر نتوانسته در لیگ انگلیس بدرخشد. با این حساب باشگاه انگلیسی بازیکن ایرانی خود را با ضرر 70 درصدی فروخت. طبق آمار این سایت، علیرضا جهانبخش که در برایتون هفته ای 50 هزار پوند دستمزد می گیرد، در صورت کاهش 30 درصدی دستمزد، در این باشگاه هفته ای 35 هزار پوند دستمزد می گیرد.
او در جام جهانی فوتبال 2014، جام ملت های آسیا 2015، جام جهانی فوتبال 2018 و جام ملت های آسیا 2019 برای ایران بازی کرد. جهانبخش در رده های زیر 20 و 23 سال نیز برای ایران بازی کرده است. جهانبخش در فصل 14-2013 اردیویسه در سال 2014 به عنوان دومین استعداد جوان برتر انتخاب شد. جهانبخش در فصل 18-2017 در لیگ اردیویسه 21 گل به ثمر رساند و به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شد که در یک لیگ معتبر اروپایی موفق به این کار شده است.

او چگونه کار حرفه ای خود را آغاز کرد و به فیفا 2022 رسید؟

جهانبخش بخش عمده ای از جوانی خود را در رشت و قزوین گذراند تا اینکه در سال 2008 به آکادمی جوانان داماش تهران پیوست. جهانبخش که در آن زمان 17 سال داشت، در سال 2011 به گیلان بازگشت. جهانبخش به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان داماش گیلان، اولین بازی خود را در لیگ برتر ایران مقابل مس در سال 2011 انجام داد.
او فوتبال خود را با داماس گیلان آغاز کرد و در حال حاضر عضو تیم فوتبال فاینورد روتردام (لیگ برتر هلند) است. جهانبخش در پایان فصل 2020-2021 از تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس برایتون اند هوو آلبیون جدا شد و به لیگ هلند بازگشت. جهانبخش در باشگاه و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می کند. مهدی خلفی و سجاد خلفی مدیران برنامه هستند.
جهانبخش به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر هلند در فصل 2014-2013 انتخاب شد. وی در سال 2015 در فصل 2014-2015 به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول هلند انتخاب شد و همچنین در فصل 2017-2018 با 21 گل آقای گل لیگ هلند شد و اولین بازیکن ایرانی شد. برای کسب عنوان آقای گل در یک لیگ اروپایی.

آقای جهانبخش برای بازی در فیفا 2022 به عنوان کاپیتان آماده است: جایزه فیفا 2022

جهانبخش قرار است در فیفا 2022 در کنار هم تیمی های سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و کی انصاری فرد به میدان برود. کاپیتان احسان حاج صفی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. کارلوس کی روش قرار است تیم را به عنوان مربی هماهنگ کند، راهنمایی کند، انگیزه دهد و سازماندهی کند. کی روش برای سومین بار ایران را به جام جهانی می رساند.
مسابقات در انتظار جام جهانی فوتبال 2022 قطر از 20 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 در قطر برگزار می شود. این مسابقات برای بیست و دومین بار و برای اولین بار در جهان عرب برگزار می شود.
فیفا سرانجام موافقت کرد که تیم برنده جام جهانی قطر 42 میلیون دلار جایزه دریافت کند. تیم برنده 30 میلیون دلار، تیم دوم 27 میلیون دلار و تیم چهارم 25 میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

سبک بازی و تایید برند

جهانبخش را با اسطوره ایرانی مهدی مهدوی کیا مقایسه کرده اند. جهانبخش در هلند خود را به عنوان بازیکنی خطرناک و سریع معرفی کرد. جهانبخش در مصاحبه‌های متعددی اعلام کرد که علی‌رغم علاقه شدید باشگاه‌های ایتالیایی و انگلیسی، رویای همیشگی‌اش بازی در بوندسلیگا است و با تماشای بازی بت‌هایش علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان برای بایرن مونیخ و مهدی مهدوی‌کیا بزرگ شده است. بازی برای هامبورگر اس وی.
بازیکنان تقریباً هرگز روی یک منبع درآمد تمرکز نمی کنند. او با میلیون ها هوادار در سراسر کشور یکی از شناخته شده ترین فوتبالیست ها است. او سفیر برند چندین شرکت معروف است و چندین سازمان ورزشی از او خواسته اند تا به عنوان سخنگوی آنها خدمت کند. جهانبخش توسط تولید کننده لباس ورزشی آلمانی آدیداس تجهیز شده است.

علیرضا جهانبخش زندگینامه : این ورزشکار بزرگ کی و کجا متولد شد؟ سن، والدین، قومیت، تحصیلات

بازیکن تیم ملی ایران در 20 مرداد 1372 در جیرنده، یکی از شهرهای کوچک شهرستان رودبار در استان گیلان به دنیا آمد. او در حال حاضر یک مرد خوش تیپ 29 ساله است. او هر سال در 11 آگوست تولد خود را جشن می گیرد. او در قزوین توسط پدر و مادری تات بزرگ شد. علیرضا از دو سالگی به همراه خانواده به قزوین نقل مکان کرد و در آنجا بزرگ شد. پدر علیرضا جهانبخش در یک شرکت دوچرخه سازی در قزوین کار می کرد و مادرش خانه دار بود. علیرضا یک برادر کوچکتر به نام محمدرضا جهانبخش و یک خواهر بزرگتر دارد.
علیرضا در زمین های خاکی و استادیوم های قزوین هم فوتبال و هم فوتسال بازی می کرد. او حتی به تیم های ملی فوتسال و جوانان هم دعوت شد، اما فوتبال را به عنوان تخصص خود انتخاب کرد و به بازی ادامه داد. علیرضا جهانبخش فوتبال حرفه ای را از 12 سالگی در یکی از مدارس فوتبال قزوین آغاز کرد.

قد، وزن و سایر اندازه گیری ها

این بازیکن با استعداد 1.87 متر قد دارد. وزن او 156 پوند است. علیرضا مهره سلامتی است که در مورد تغذیه خود وسواس دارد. او با موهای مشکی، چشمان قهوه ای جذاب و لبخندی شگفت انگیز و جذاب، عالی، باشکوه و چشم نواز به نظر می رسد.

دوست دختر/همسر علیرضا جهانبخش: فوتبالیست جوان ایرانی ازدواج کرده یا رابطه دارد؟

هواداران زن جهانبخش وقتی بدانند ورزشکار مورد علاقه شان هنوز مجرد و مجرد است، خیالشان راحت خواهد شد. هویت دوست دختر علیرضا جهانبخش مشخص نیست. او فردی با استعداد، کارآمد و دوست داشتنی است که هر کسی را جذب می کند. او هرگز ازدواج نکرده و دوست دختر نداشته است، اما از گذراندن وقت با دوستان و خانواده دوست داشتنی خود لذت می برد. زندگی شخصی علیرضا به شدت محرمانه است.
در حال حاضر به نظر می رسد این مرد جوان مجرد و بی وابستگی است. او در حال حاضر بیشتر بر زندگی حرفه ای خود متمرکز است تا زندگی شخصی. فید اینستاگرام او نیز مملو از عکس‌های فوتبالی و هم‌تیمی‌هایش و مادر و خواهر و برادرش است. محبوبیت جهانبخش این روزها سر به فلک کشیده است، زیرا او با مهارت ها و عملکردش در مسابقات توجه همگان را به خود جلب می کند. او مشغول تمرین سخت برای رقابت به عنوان مهاجم در جام جهانی فوتبال 2022 قطر است.

close

Ad Blocker Detected!

We are working hard for these type of contents and we need to pay the writers as well. Please understand this and allow ads on your system.

Refresh